گزارش فراخوان‌های 113،114،115


گزارش فراخوان‌های 113،114،115
درود بي پايان به ياران و همراهان گرامي
 
 
بنياد همدلان كودك و نوجوان همچون هميشه و به اتكاي كمك ها و حمايت هاي حاميان دريادل خود توانست نويدبخش روزهاي بهتر براي مددجويانش باشد. در ادامه با گزارشي از فراخوان ۱۱۳، ۱۱۴ و ۱۱۵ در خدمت شما عزيزان هستيم تا بگوييم ردپاي مهرباني تان بر قلب هاي دردمندان اين سرزمين اين چنين جاودانه شده است، با ما همراه باشيد.
 
 
 
فراخوان ۱۱۳ و ۱۱۴
عایشه دو ساله که دچار آب مروارید چشم بود به دنبال فراخوان ۱۱۳ و اسفند ماه به منظور درمان يكي از چشم هايش در کلینیک نوین دیدگان توسط دکتر محمودی تحت معاینه زیر بیهوشی قرار گرفت و به توصیه ی دکتر معالج در بیمارستان فارابی تحت عمل جراحی قرار گرفت. به دنبال فراخوان ۱۱۴ چشم دیگر این کودک در بیمارستان فارابی جراحي شد كه هزینه های آن توسط همدلان پرداخت شد.
 
حسنا کودک یک ساله ساکن یکی از روستاهای خراسان بود که از بدو تولد مبتلا به بیماری قلبی بود. حسنا از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان رجایی معرفی شد.پزشک معالج بیماری حسنا را حفره ی قلبی تشخیص داد. و حسنا تحت پوشش بنیاد و به یاری شما مهربانان در بیمارستان رجایی تحت عمل جراحی قرار گرفت  و مبلغ یک میلیون تومان توسط بنیاد همدلان پرداخت شد.
 
بايد به عرض شما حامیان عزیز برسانيم كه مبلغ جمع آوری شده برای حسنا ۵ میلیون تومان برآوردشده بود که براي درمان دو بیمار قلبی و سوختگی هزینه شد:
 
الیسا نوزاد ۳ ماهه اهل استان گلستان، شهرستان آق قلا بود.خانواده ی الیسا در فروردین سال جاری دچار سیلاب و آسیب های ناشی از آن شده بودند. شغل پدر الیسا کارگر مرغداری بود که در اثر سیل فعلا بیکار شده است.الیسا از بدو تولد مبتلا به بیماری قلبی بوده که در اثر سیل اخیر ،مشکل قلبی و تنفسی او جدی شد. این بیمار از طرف شورای شهر به بیمارستان مدرس معرفی شده بود و از طرف مددکاری مدرس به بنیاد همدلان معرفی شد و مبلغ ۳ میلیون تومان بابت جراحی و بستری این بیمار توسط شما حامیان عزیز پرداخت شد. 
 
ابوالفضل کودک ۳ ساله اهل مازندران كودك ديگري است كه چار سوختگی شدید در اثر ریختن آب جوش از ناحیه ی صورت و گردن شده بود. پدر ابوالفضل کارگر معدن است و تا امروز هزینه های بیماری ریه ی ابوالفضل را به سختی تامین می کرده است. خانواده ی ۴ نفره ی ابوالفضل در یک منزل استیجاری زندگی می کنند. این بیمار از طرف مددکاری سوانح سوختگی مطهری به ما معرفی شد و مبلغ یک میلیون تومان بابت جراحی و بستری این بیمار توسط همدلان پرداخت شد.
 
 
فراخوان ۱۱۵
آرمان نوجوان ۱۷ ساله اهل روستای سرپل ذهاب کرمانشاه بود که در زلزله سال ۹۶ دچار آسیب شدید از ناحیه ی لگن و مثانه شده بود به یاری شما مهربانان در بیمارستان لبافی نژاد تهران تحت عمل جراحی مثانه قرار گرفت و هزینه های بستری و جراحی آرمان توسط همدلان پرداخت شد.
 
مهدی نوجوان ۱۴ ساله ساکن جنوب تهران كه از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق بود، بيمار ديگري است كه به مدت ۵ سال از سمعک استفاده می کرد و ديگر سمعكش غیر استفاده شده بود. به یاری شما حامیان عزیز برای مهدی از شرکت شایا گستر یک جفت سمعک فول دیجیتال خریداری شد و به بیمار تحویل داده شد.
 
بر خود مي باليم كه با حمايت هاي صميمانه شما عزيزان كودكان ديگري از درد و رنج بيماري رهايي يافتند  و دست نوازش مهربانان فرشته خويي را بر دوش درد كشيده شان احساس كردند. بي شك خنده هاي كودكانه شان به وقت بهبودي، خير و نيكي را بدرقه راه زندگي تان خواهد كرد.
 
مهرتان پایدار و سایه تان بر سر کودکان بی پناه برقرار. دست مریزاد