گزارش فراخوان‌های 116 و 117


گزارش فراخوان‌های 116 و 117
درود بي پايان به ياران و همراهان گرامي
 
 
بنياد همدلان كودك و نوجوان همچون هميشه و به اتكاي كمك ها و حمايت هاي حاميان دريادل خود توانست نويدبخش روزهاي بهتر براي مددجويانش باشد. در ادامه با گزارشي از فراخوان 116 و 117 در خدمت شما عزيزان هستيم تا بگوييم ردپاي مهرباني تان بر قلب هاي دردمندان اين سرزمين اين چنين جاودانه شده است، با ما همراه باشيد.
 
 
 
گزارش فراخوان ۱۱۶
ساناز کودک ۸ ساله ی افغانی ساکن شاهرود و از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق كودكي بود كه در کمیسیون پزشکی، کاندید کاشت حلزون شناخته شد. پنج ميليون هزينه مورد تعهد بنياد همدلان از طريق اين فراخوان  و حمايت شما مهربانان تامين و به حساب هیات امنای ارزی معالجه ی بیماران واریز شد و ساناز كوچولوي ما در نوبت كاشت حلزون قرار گرفت.
 
 
محمد نوجوان ۱۲ ساله افغانی ساکن نی ریز استهبان و از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی شدید كودك ديگري بود كه از طرف مرکز کاشت حلزون استان فارس به بنیاد معرفی شد. محمد نيز در کمیسیون پزشکی، کاندید کاشت حلزون شناخته شده بود و مبلغ مورد نياز براي كاشت با همراهي نیک اندیشان و خیرین استان فارس تامين وهزینه عمل جراحي از طريق فراخوان تهيه شد. اكنون محمد منتظر رسیدن پروتز كاشت حلزون است و هزينه جراحي به محض رسیدن پروتز و انجام عمل جراحی كاشت به حساب بیمارستان واریز خواهد شد.
 
 
ملکا کودک یک ساله اهل خراسان جنوبی ساکن شهرستان فریمان و از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق كودك ديگري بود كه از طرف مرکز کاشت مشهد به بنیاد همدلان معرفی شد. ملكا طبق تشخيص پزشك معالج نیاز به یک جفت سمعک فول دیجیتال پشت گوشی داشت كه هزينه آن از طريق اين فراخوان تامين و ملكا كوچولو سمعك خود را دريافت كرد.
 
 
 
گزارش فراخوان ۱۱۷
مهیا کودک ۴ ساله ساکن کرج و از بدو تولد مبتلا به بیماری ریه كودكي بود كه به دلیل عفونت شدید ریه به مدت یک ماه در بیمارستان حضرت رسول بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. هزینه های مورد نياز به كمك شما نیک اندیشان پرداخت شد.
 
 
هستی نوجوان ۱۱ ساله اهل خراسان که مدتی است كه بیماری پوستی درماتوز رنج می برد و اين اواخر وضعیت بیماریش وخیم تر شده بود و تحت فشار روحی شدیدي قرار داشت. داروهاي تجويزي پزشک معالج هزينه زيادي دارند و به همين منظور تامين مبلغ سه میلیون از هزينه ها را بنياد همدلان كودك و نوجوان به عهده گرفت كه در فراخوان 117 با حمايت و همراهي شما عزيزان اين مبلغ تامين شد. در حال حاضر داروها به داروخانه اي در مشهد سفارش داده شده كه به محض رسيدن داروها، هزينه مورد نظر پرداخت مي شود. هستی توسط خانواده در یکی از داروخانه های مشهد سفارش داده شده و به محض رسیدن دارو هزینه توسط بنیاد همدلان پرداخت خواهد شد.
 
 
بر خود مي باليم كه با حمايت هاي صميمانه شما عزيزان كودك ديگري از درد و رنج بيماري رهايي يافت  و دست نوازش مهربانان فرشته خويي را بر دوش درد كشيده اش احساس كرد. بي شك خنده هاي كودكانه كوشان به وقت بهبودي، خير و نيكي را بدرقه راه زندگي تان خواهد كرد.
 
 
مهرتان پایدار و سایه تان بر سر کودکان بی پناه برقرار. دست مریزاد