گزارش فراخوان‌های 120، 121 و 122 درمان


گزارش فراخوان‌های 120، 121 و 122 درمان
 
درود بي پايان به ياران و همراهان گرامي
بنياد همدلان كودك و نوجوان همچون هميشه و به اتكاي كمك ها و حمايت هاي حاميان دريادل خود توانست نويدبخش روزهاي بهتر براي مددجويانش باشد. در ادامه با گزارشي از فراخوان ۱۲۰، ۱۲۱ و ۱۲۲ در خدمت شما عزيزان هستيم تا بگوييم ردپاي مهرباني تان بر قلب هاي دردمندان اين سرزمين اين چنين جاودانه شده است، با ما همراه باشيد.
 
 
فراخوان ۱۲۰
آنیتا کودک ۴ ساله ساکن روستای سور الیگودرز است که از بدو تولد مبتلا به بیماری قلبی بوده پدرش در اثر تصادف و آسیب شدید قادر به کار کردن نمی باشد. و مادر با وجود ابتلا به سرطان ریه با کار کردن در مزارع هزینه های زندگی خانواده را تامین می کند. آنیتا از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان رجایی معرفی و تحت عمل جراحی  قلب بازقرار گرفت. هزینه های جراحی این بیمار توسط شما مهربانان پرداخت شد. 
محمد طاها کودک ۷ ساله ساکن یکی از روستاهای خراسان شمالی به نام حصارچه است. محمد طاها از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق بود. محمد طاها از طرف بنیاد همدلان به مرکز آوا گستر معرفی شد و برای او یک جفت سمعک فول دیجیتال پشت گوشی تهیه شد. 
محمد سبحان کودک ۴ ساله ساکن یکی از روستای های ملایر است. سبحان از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق بوده و بنا به تشخیص دکتر کاندید جراحی کاشت حلزون شناخته شده است. هزینه کاشت حلزون توسط شما عزیزان در فراخوان اخیر تامین شد و به حساب هیات امنا ارزی واریز شد.
 
فراخوان ۱۲۱
آرینا کودکی اهل کرمانشاه که از بدو تولد به بیماری قلبی مبتلا بود. دریچه ی قلب آرینا به طور مادر زاد مشکل داشت. آرینا از طرف بنیاد همدلان کودک و نوجوان به بیمارستان رجایی معرفی شد و طبق نظر پزشک معالج دستور جراحی قلب باز داده شد. آرینا به کمک شما حامیان عزیز در بیمارستان رجایی عمل قلب باز انجام داد و هزینه های بستری و جراحی توسط بنیاد همدلان پرداخت شد.
احمدرضا کودک ۶ ساله خراسانی بود که نیاز به جراحی و گذاشتن پلاتین در پا داشت. اين كودك در بیمارستان امام رضا جراحی شد. خوشبختانه هزینه های جراحی و بستری احمدرضا را يكي از نیکوکاران به عهده گرفت و پرداخت كرد. 
مبلغ جمع شده آوری شده صرف بیماران زیر شد: 
علی کودک ۳ ساله اهل سیستان و بلوچستان كودك ديگري است كه از بدو تولد مبتلا به بیماری قلبی بود. علی از طرف بنیاد همدلان به بیمارستان رجایی معرفی شد و پس از آنژیو تحت عمل قلب باز قرار گرفت و هزینه های بستری و جراحی توسط بنیاد همدلان پرداخت شد. 
احسان کودک ۱۱ ساله افغانی ساکن کهریزک تهران است که به دلیل حادثه ی دلخراش دچار شکستگی دست شده بود. پدر خانواده به دلیل اعتیاد شدید خانواده را ترک کرده بود و خانواده احسان دچار مشکلات مالی بسیار زیادی بود. احسان در بیمارستان شهدای هفت تیر بستری و جراحی شد. هزینه های درمان این بیمار توسط بنیاد همدلان پرداخت شد. 
یاسین نوزاد دو ماهه اهل بروجن است که مبتلا به بیماری قلبی بود. یاسین تحت پوشش بنیاد همدلان و به یاری شما حامیان عزیز در بیمارستان چمران اصفهان بستری و جراحي شد. هزینه های درماني یاسین عزيز توسط بنیاد همدلان پرداخت شد. 
ضحی دختر ۹ ساله از سیستان و بلوچستان كودك ديگري است كه از بدو تولد مبتلا به کم شنوایی عمیق بود و کاندید کاشت حلزون شناخته شد. نیمی از هزینه کاشت ضحی بر عهده ی بنیاد همدلان بود که خوشبختانه این مبلغ توسط نیکوکاری برای ضحی پرداخت شد. مبلغ جمع آوری شده اين كودك نيز برای بیماران زیر هزینه شد: 
ترنم نوجوان ۱۲ ساله اهل تایباد خراسان رضوی که از بدو تولد مبتلا به بیماری پروانه ای بود و نیاز به پیوند پوست مصنوعی داشت.  پوست مصنوعي برای اين نوجوان عزيز از شرکت فرآورده های بافت ایرانیان خریداری و نیمی از هزینه توسط بنیاد همدلان پرداخت شد. 
عزیز کودک ۶ ساله افغانی ساکن کهریزک تهران كودك ديگري است كه بر اثر انفجار آبگرمکن منزل دچار سوختگی شدید شده بود. عزیز در بیمارستان سوانح سوختگی مطهری بستری و جراحی شد. هزینه های درماني این کودک نازنین نيز توسط شما عزیزان پرداخت شد.
 
فراخوان ۱۲۲
محیا دختر ۱۳ ساله اهل نورآباد لرستان که از بدو تولد مبتلا به بیماری CF ریه بود. ریه های محیا روز به روز ضعیف تر شده بود به طوری که به دلیل سرفه های شدید دیگر قادر به حضور در مدرسه نبود. محیا به مدت دو هفته در بیمارستان مرکز طبی بستری شد، اما متاسفانه ریه های این دختر عزیز از کار افتادند. طبق دستور پزشک معالج محیا نیاز به دستگاه NlV داشت که جایگزین ریه های این نوجوان شوند. مبلغ این دستگاه هفت میلیون و پانصد هزار تومان برآورد شده بود و خوشبختانه طی فراخوان ۱۲۲ تامین، دستگاه مورد نظر خریداری و به محیای عزیز تحویل داده شد.
 
بر خود مي باليم كه با حمايت هاي صميمانه شما عزيزان کودکان ديگري از درد و رنج بيماري رهايي يافتند و دست نوازش مهربانان فرشته خويي را بر دوش درد كشيده شان احساس كردند. بي شك خنده هاي كودكانه شان به وقت بهبودي، خير و نيكي را بدرقه راه زندگي تان خواهد كرد.
مهرتان پایدار و سایه تان بر سر کودکان بی پناه برقرار. دست مریزاد