گزارشی از درمان کودکان فراخوان 93


گزارشی از درمان کودکان فراخوان 93
با درود به همدلاني هاي عزيز و همراهان باوفای کودکان دردمند 
عزیزانی که همیشه و همه جا دست یاری ما را برای درمان این کودکان صمیمانه فشردند. 
 
 
در ادامه گزارش مختصری از فراخوان 93 براي درمان دو كودك نازنين را تقدیم حضورتان می کنم كه با همياري شما حاميان عزيز بنياد همدلان به ثمر نشست.
 
 
علي عباس كودكي دو ساله و افغاني تبار است كه به دليل بيماري قلبي در بيمارستان طبي بستري و توسط دكتر زينالو آنژيو شد.  هزينه آنژيو سه ميليون تومان بود كه به همت شميم مهر داروسازان پرداخت شد.
 
پدر علي عباس كارگر چوب بري است و از نظر مالي به شدت در مضيقه مالي هستند و در يكي از روستاهاي بومهن در يك منزلي استيجاري قديمي و تقريبا مخروبه با 5 ميليون رهن و 300 هزار تومان اجاره زندگي مي كنند.
 
 
هانيه دو ماهه افغاني الاصل و متولد ملاير از بدو تولد مبتلا به آب مرواريد و مجراي اشكي بسته بوده است. فرزند ديگر خانواده هم مبتلا به آب مرواريد بوده كه جراحي شده است. پدر هانيه كارگر است و از اين راه حدود 700 هزار تومان درآمد دارد.
 
خانواده چهار نفره هانيه در يك منزل قديمي 10 متري با كمترين امكانات رفاهي و وسايل زندگي مي كنند. فرزند ديگر خانواده هم مبتلا به آب مرواريد بوده كه قبلا جراحي شده است.
 
هانيه 26 دي ماه در بيمارستان فارابي بستري و فرداي آن يك چشم اين كودك جراحي شد. هزينه عمل سه ميليون و600 هزار تومان بود كه 700 هزار تومان آن را مددكاري بيمارستان پرداخت كرد و 2 ميليون و 900 هزار تومان هم توسط يكي از حاميان خوب پرداخت شد. سوم بهمن ماه هانیه دوباره براي چشم ديگرش بستري شد و چهارم بهمن جراحي انجام شد. هزينه جراحي اين چشم نیز حدود سه ميليون و ششصد هزار تومان بود كه 500 هزار تومان را خانواده، 500 هزار تومان را مددكاري بيمارستان تامین کرد و 2  ميليون و 600 هزار تومان باقی مانده را هم همان حامی خوب مان پرداخت نمودند.
 
به امید روزی که همه شاد و تندرست باشند.