فراخوان همیاری درمان شماره ۴۸ - مورخ ۸ . ۱۱. ۹۳

فراخوان همیاری درمان شماره ۴۸ - مورخ ۸ . ۱۱. ۹۳

 
با توجه به سن بیمار، از انتشار عکس نوجوان معذوریم
 
رضا خ. - ۱۶ ساله
 
بیمار نیازمند جراحی ترمیمی و جراحی چشم
 
مبلغ موردنیاز:  ۰۰۰. ۰۰۰. ۴ تومان
 
«رضا» متولد مرداد ۷۷ در شهرستان بجنورد است. این نوجوان از بدو تولد به بیماری هیدروسفال (آب گرفتگی مغز) مبتلا بوده است و به همین دلیل دچار انحراف شدید چشم و بینی شده است. او در سن شش سالگی برای انحراف بینی به پزشک مراجعه نموده اما نظر پزشک جراحی در سن بالا‌تر بوده است. همچنین چندین نوبت برای انحراف دو چشم و نیز درمان هیدروسفالی تحت عمل جراحی قرار گرفته است. 
 
رضا اخیراً با تشنج‌های ناشی از بیماریش مواجه است که باعث شده دوباره انحراف شدید چشم پیدا کند. از طرفی انحراف شدید بینی او، تنفس را برایش مشکل نموده است. 
 
پدر رضا ۳۹ ساله و دارای تحصیلات راهنمایی است و در یک مغازه باطری سازی به عنوان شاگرد کار می‌کند و از این راه ۴۰۰ هزار تومان درآمد دارد. این خانواده پنج نفره در یک منزل مسکونی شخصی ۸۰ متری با ده میلیون وام و اقساط ۴۰۰ هزار تومان و با کمترین امکانات رفاهی زندگی می‌کنند. بیشتر مخارج خانواده از طریق یارانه دریافتی صورت می‌گیرد و با این شرایط، خانواده از درمان فرزند خود عاجز مانده است. 
 
این نوجوان ابتدا برای درمان انحراف چشم به بنیاد همدلان کودک و نوجوان معرفی شد، اما طبق نظر پزشک به دلیل انحراف بینی و مشکلات تنفسی، ابتدا باید جراحی بینی برای این نوجوان صورت گیرد. لذا بنیاد همدلان کودک و نوجوان، هماهنگیهای لازم برای انجام هر دو جراحی را انجام داده است و مقرر شده رضا روز شنبه ۱۱ بهمن در بیمارستان زهرا تحت عمل جراحی برای رفع انحراف بینی قرار گیرد. سپس بعد از طی دوران نقاهت، تحت عمل جراحی چشم قرار گیرد. 
 
همچون همیشه امیدواریم با حمایت شما همراهان و دوستان عزیز، بتوانیم مبلغ مورد نیاز برای انجام جراحی بینی و چشم رضا را تامین نموده و شادی را به او و خانواده‌اش بازگردانیم. 
 
به امید حق- کمیته درمان همدلان کودک و نوجوان
 
خرسندیم به اطلاع دوستان برسانیم امکان پرداخت آنلاین بر روی سایت همدلان و برای هر فراخوان فراهم شده لذا از همراهان عزیز خواهشمندیم حتی الامکان کمک‌های خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند. 
در غیر این صورت، لطفا طی تماس تلفنی به ما اعلام فرمایید تا مبلغ واریزی دقیقاً برای درمان این کودک صرف شود. 
شماره تماس: ۰۹۳۵۸۱۸۶۶۴۹
 
 
برای اطلاع از شماره حساب‌های بنیاد کلیک کنید.